افـتتـاح حسـاب غــیر حـضوری

در کمتر از 5 دقیقه
1

کد بورسی دارم و احراز هویت سجام انجام دادم

2

کد بورسی دارم اما احراز هویت سجام انجام ندادم

3

کد بورسی ندارم و مراحل سجام را انجام ندادم

4

در ثبت نام به مشکل خوردم و نیاز به راهنمایی دارم

 

1.کد بورسی دارم و احراز هویت سجام انجام دادم

شما عضو خانواده سرمایه گذاران بازار سرمایه ایران هستید : با عضویت در کارگزاری تدبیرگران فردا می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید :
  • در اختیار داشتن سه سامانه معاملاتی (پرانا-اکسیر-رایان قدیم)
  • مشاوره سرمایه گذاری رایگان
  • خرید عرضه اولیه بدون داشتن موجودی
  • ارائه خدمات ویژه مشتریان سرآمد (vip)
  • دریافت اعتبار معاملاتی
با کلیک بر روی افتتاح حساب غیر حضوری در کمتر از 5 دقیقه مدارک خود را بارگذاری کنید. همکاران ما مدارک شما را بررسی کرده و در صورت عدم نقص مدارک نام کاربری و کلمه عبور در همان روز کاری برای شما ارسال می شود.

2.کد بورسی دارم اما احراز هویت سجام انجام ندادم

برای عضویت در کارگزاری تدبیرگران و استفاده از خدمات ما ابتدا می بایست فرآیند احراز هویت سجام خود را کامل نمایید (تکمیل فرآیند احراز هویت زمانی صورت می گیرد که نتیجه انجام احراز هویت در قالب پیامک با ارسال کد بورسی به شماره شما از سوی سجام تایید گردد). پس از دریافت پیامک تایید احراز هویت سجام می توانید با کلیک بر روی افتتاح حساب غیر حضوری نسبت به عضویت در کارگزاری ما اقدام نمایید.
پس از اینکه احراز هویت سجام را انجام دادید با کلیک بر روی افتتاح حساب غیر حضوری در کمتر از 5 دقیقه مدارک خود را بارگذاری کنید. همکاران ما مدارک شما را بررسی کرده و در صورت عدم نقص مدارک ، نام کاربری و کلمه عبور در همان روز کاری برای شما ارسال می شود.
 

3.کد بورسی ندارم و مراحل سجام را انجام ندادم

هر شخص برای خرید و فروش سهام در بورس لازم است یکبار در سامانه سجام ثبت نام کند برای این منظور کافی است بر روی گزینه ثبت نام در سجام کلیک کنید و ثبت نام خود را تکمیل کنید .
پس از ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد رهگیری باید احراز هویت غیر حضوری سجام را انجام دهید. برای این منظور کافی است بر روی گزینه احراز هویت غیر حضوری سجام کلیک کنید و به صورت الکترونیک مراحل احراز را به اتمام برسانید.
پس از اینکه مراحل سجامی شدن خود را انجام دادید با کلیک بر روی افتتاح حساب غیر حضوری در کمتر از 5 دقیقه مدارک خود را بارگذاری کنید. همکاران ما مدارک شما را بررسی کرده و در صورت عدم نقص مدارک، نام کاربری و کلمه عبور در همان روز کاری برای شما ارسال می شود.

4.در ثبت نام به مشکل خوردم و نیاز به راهنمایی دارم

چناچه برای ثبت نام در کارگزاری با مشکل مواجه شده اید، می توانید با عضویت در کانال تلگرامی و یا تماس تلفنی با دفتر کارگزاری نسبت به اخذ راهنمایی لازم اقدام فرمایید. در تمامی ساعات کاری پاسخگوی مشکلات پیش آمده هستیم.
ثبت نام